DI SINI

12 November 2012

ITS JUST POST

wuhuuu~ hye hye hye. ASSALAMUALAIKUM :) . yppiii!! seronoknya dapat buat entry baru, hihi. terbuka jugak hati aku ni tok conteng-II blog aku. hihi~ actually tengah bosan, tengah ada masalah tak tahu nak kongsi dengan sapa. =D , lagi pon sajer-II jer nak buat nii. . haaa. denga tak lagu tuuu. haaa yang tuu tuuuu, hihih lagu semua yang kt list ni semua aku suka, ada lah dalam dua tiga lagu si capital AQ nyanyi kan dulu. saat-II hati aku telah di panah dek dia. adushhh indah nya dunia. kehkeh~. rindu nya dekat dia, haihhh~ rindu semua gelagat dia lah. tapi dia kata kat aku, dia rindu 1 jeh, muka aku . tengok ni----> (*oo*) muka aku dah macam hapa pon dia rindu. haih~.. okeyy memang menyedihkan, tapi takpaa.. dia memang macam tuu, suka begurau. tapi aku sendiri tak tahu samada dia bergurau ato betul-II . hmmm, tapi yang pasti ego dia kuat sangat. susah aku nak pecah kan tombak ego dia, tak palahhh, janji aku sayang kau, n hope sayang aku ni terbalas jugak .END FOR TODAY

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...