DI SINI

14 November 2012

the bad day is today

memang menguji kesabaran aku lahh harini haih~ kejap gaduh dengan adik, kejap gaduh  dengan abang, kejap gaduh dengan si capital tu. haih~ tansion lah!!! tak habes-II hdup aku ni bergaduh jer memanjang ! dah tu tiap kali aku jeh mengalah. fedup betol... tengah begaduh dengan abang aku, si capital ni pulak buat aku bengang, memang mencirap-II lahhh hati aku mase tuu... seronok betol tengok pic dye dengan gurl laen. seingat aku, aku ni dah lame tak snap pic same-II dengan dye. tapi pic dia dengan perempuan lain, jangan cakap lahh. membuak-II hati aku ni tengok . gase nak tikam-II bantal aku ni....bila pk kan balik yelahh kawan kann... tapi  asyik ambek gamba pempuan same jer mane tak otak aku ni pk laen.. haih~ gase nak jer balas balik ape dia buat tuu, benda kecik jer aku gase, nak ikot kan aku bole buat,, tp nanti lagi terok aku kene dengan dia. diam sudahh tmggu lah nanti-II aku buat =D ... hmmm.. tapi tadi boley pulak dia tanye aku kenape aku na mara-II padehal aku tak marah. aku cume berangin sikit jer,  nampak sangat tk perasan ape yang dia buat, memang lelaki ni susah kan na teka hati pempuan nii. patut lah perempuan selalu menderita., susah dapat laki memahami ni.. *mengeluh* acecehh =D.. pape pon aku kena lah besabar dengan kerenah manusia dekat bumi niiii.... heyyy. btw tadi lupa na beri salam ASSALAMUALAIKUM^^, konon tengah beremosi tadi lupa na bagi salam yer ? hihihi .. okey lahhh gtg. hmmm harini dapat makan MCD!! aummmm!! tapi gigi tengah sakit ='( auchhhh. bye-II

*sayang kau sangat-II capital AQ♥ a.k.a MR.RIGHT tp aku geram gila dengan kau!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...